Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti KLEMPOSTAV HORŠOVSKÝ TÝN s.r.o. pro internetový obchod
(dále označeny také jen jako „VOP“)
  1. Předmět a rozsah VOP
    1. Tyto obchodními podmínky vydává společnost KLEMPOSTAV HORŠOVSKÝ TÝN s.r.o., IČO: 252 10 386, se sídlem Krátká 100, 346 01 Horšovský Týn, zapsaná u Krajského soudu v Plzni, v oddílu C, vložka 8819 (dále označena také jako „Prodávající“) a řídí se jimi právní vztahy ze smluv o koupi zboží uzavřených při podnikatelské činnosti Prodávajícího mezi ním a zákazníky, a to prostřednictvím internetového rozhraní webové stránky https://www.klempirskyobchod.cz (dále jen jako „rozhraní internetového obchodu“), kde Prodávající provozuje internetový obchod.
    2. Zákazníky Prodávajícího jsou označeni spotřebitelé a podnikatelé uzavírající smlouvu o koupi zboží prostřednictvím rozhraní internetového obchodu nebo s Prodávajícím v této souvislosti právně jednají, kdy:
      • spotřebitelem je každá fyzická osoba, která s Prodávajícím uzavírá kupní smlouvu nebo s Prodávajícím právně jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec výkonu svého samostatného povolání; a
      • podnikatelem je fyzická nebo právnická osoba, která samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Podnikatel s Prodávajícím jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Uvedením IČO nebo DIČ v objednávkovém dotazníku rozhraní internetového obchodu se má zato, že zákazník je podnikatelem.
    3. Odesláním objednávky zboží přes rozhraní internetového obchodu zákazník vyjadřuje, že se seznámil s VOP v jejich znění k tomuto okamžiku včetně ustanovení o ochraně spotřebitele a zásadách o ochraně a zpracování osobních údajů. VOP jsou součástí kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím rozhraní internetového obchodu.
    4. Ujednání Prodávajícího a zákazníka o obsahu kupní smlouvy má přednost před odlišným ustanovením VOP. Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy neupravená VOP nebo dohodou účastníků se řídí obecně závaznými právními předpisy zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě rozporu mezi ustanoveními kupní smlouvy nebo VOP a kogentními ustanoveními zákona upravujícími právní vztah Prodávajícího a zákazníka, mají aplikační přednost zákonná ustanovení.
    5. Pro právní vztahy mezi Prodávajícím a zákazníkem s mezinárodním prvkem je rozhodným právem právní řád České republiky. Pro rozhodování sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem-podnikatelem z uzavřené kupní smlouvy je místně příslušný soud dle sídla Prodávajícího ke dni podání žalobního návrhu při zachování věcné příslušnosti soudu. Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce a jím se řídí i výklad jejího obsahu.
    6. Znění VOP přístupné v rozhraní internetového obchodu může Prodávají měnit či doplňovat s ohledem na rozsah jeho činnosti a vývoj legislativy. Právní vztah Prodávajícího a zákazníka se řídí VOP účinnými v okamžiku odeslání závazné objednávky zboží zákazníkem.
  2. Sdělení zákazníkovi před uzavřením smlouvy
    1. Kontaktní údaje Prodávajícího :
      • KLEMPOSTAV HORŠOVSKÝ TÝN s.r.o., IČO: 252 10 386, DIČ: CZ25210356,
        zapsaná v obchodním rejstříku v oddílu C vložka 8819 u Krajského soudu v Plzni
      • se sídlem Krátká 100, 346 01 Horšovský Týn
      • email: obchod.plzen@klempostav.com, tel. 377 223 442, 777 710 215
    2. Fotografie nabízeného zboží mají pouze ilustrativní charakter. Vlastnosti zboží nabízeného Prodávajícím přes rozhraní internetového obchodu jsou blíže specifikovány v jejich popisu nebo v technickém či produktovém listu přiloženém v elektronické podobě u zobrazeného typu zboží. Aktuální nabídka zboží, kterým jsou zejména prvky okapových systémů a některé prvky pro střechy a stavby, je obsažena v katalogu rozhraní internetového obchodu.
    3. Zobrazená cena zboží je uvedena včetně DPH a zákonem stanovených daní a poplatků vyjma nákladů spojených s dodáním zboží a zvoleným způsobem platby kupní ceny ( např. manipulační poplatek-balné a dopravné). Vyčíslení nákladů na dodání vybraného zboží a zvolený způsob platby, nejsou-li dohodnuty odlišně, budou vyčísleny v rozhraní internetového obchodu v rámci objednávkového cyklu specifikovaného v čl. 5 VOP
    4. Použití komunikačních prostředků Prodávajícího (zejména telefonních linek) není zpoplatněno jinou, než základní cenovou sazbou.
    5. Pokud není s Prodávajícím ujednáno jinak, odesílání nebo osobní převzetí zboží či plnění služby je prováděno v provozovně Prodávajícího na adrese Plzeň-jih, Štenovice, bývalá farma ZD Útušice-Robčice, 332 09 Štěnovice.
    6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Činnost provozovatele při výkonu jeho podnikatelské činnosti podléhá kontrole příslušného živnostenského úřadu, v oblasti ochrany osobních údajů kontrole Úřadu pro kontrolu osobních údajů a v oblasti zákonem vymezené ochrany práv spotřebitele kontrole České obchodní inspekce.
    7. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha, internetová adresa: https://www.coi.cz/. V případě sporů z kupní smlouvy mezi Prodávajícím a zákazníkem-spotřebitelem lze využít také online platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. V případě výhrad vůči jednání Prodávajícího, prosíme, aby tyto výhrady či stížnosti byly přednostně řešeny s nejprve přímo s naší společností, která má zájem na spokojenosti svých zákazníků a také na optimalizování a zefektivňování své činnosti.
  3. Registrace uživatelského účtu
    1. Každý zákazník, který je plnoletý a je způsobilý k právní mu jednání, si může prostřednictvím rozhraní internetového obchodu vytvořit své uživatelské rozhraní ( dále také jen „uživatelský účet“). Vytvoření uživatelského účtu není nezbytné pro objednávání zboží v internetovém obchodu. Identifikace zákazníka při obsluze uživatelského účtu je chráněna zákazníkem zvoleným uživatelským jménem a heslem. Zákazník není oprávněn umožnit užívání svého uživatelského účtu třetími osobami.
    2. Zákazník je povinen při vytváření svého uživatelského účtu sdělit pravdivě požadované údaje a při jejich změně provést bez zbytečného odkladu jejich aktualizaci. Prodávající je oprávněn v případě nevyužívání uživatelského účtu po dobu delší než 1 rok tento účet zrušit.
    3. S ohledem na správu a údržbu rozhraní internetového obchodu Prodávající nezaručuje, že uživatelský účet i rozhraní internetového obchodu budou nepřetržitě přístupné.
  4. Vznik smlouvy
    1. Pro zahájení objednávkového cyklu zákazník v katalogu rozhraní internetového obchodu zvolí druh a množství zboží, které má zájem koupit a potvrdí volbu stisknutím tlačítka „KOUPIT“. Chce-li zákazník pokračovat v nákupu dalšího zboží, zvolí v zobrazené nabídce tlačítko „Pokračovat v nákupu“, jinak zákazník zvolí tlačítko „Přejít do košíku“, čímž postoupí do první sekce objednávkového cyklu. V sekci „NÁKUPNÍ KOŠÍK“ zákazník zvolí způsob doručení a platební metodu zaplacení kupní ceny zboží. Svou volbu dopravy a platby zboží zákazník potvrdí stisknutím tlačítka „Připravit objednávku“. Následně je zákazník přesměrován do sekce „ADRESA“, kde vyplní své osobní a kontaktní údaje a adresu pro doručení zboží, je-li odlišná od adresy fakturační. Správnost zadaných osobních a kontaktních údajů zákazník potvrdí stisknutím tlačítka „Shrnutí objednávky“. V následující sekci „Shrnutí objednávky“ Prodávající vyčíslí zákazníkovi celkovou cenu objednávaného zbožní včetně ceny dopravy, manipulačních nákladů-balného a nákladů spojených se zvoleným způsobem platby (např. poplatek za využití způsobu platby dobírkou) a výši DPH. Zákazník je povinen si překontrolovat zobrazené osobní údaje, dodací údaje k dopravě zboží a zvolenému způsobu platby a zjištěné nesprávnosti má možnost odstranit návratem do předchozích sekcí objednávkového cyklu stisknutím tlačítka „Zpět do košíku“. Jsou-li všechny zobrazené údaje správné a zákazník s vyčíslením a závazným zaplacením kupní ceny zboží včetně nákladů dopravy zboží, zvoleným způsobem platby a manipulačním poplatkem-balným souhlasí, dokončí vytvoření objednávky odsouhlasením těchto VOP a Reklamačního řádu a stisknutím tlačítka „Závazně objednat“.
    2. Prodávající může po zákazníkovi žádat dodatečné potvrzení vytvořené objednávky, má-li důvodnou pochybnost o její správnosti vzhledem k zadaným osobním, kontaktním a doručovacím údajům, množství objednávaného zboží, výši kupní ceny nebo nákladům na dodání objednávaného zboží v poměru k jeho kupní ceně.
    3. Vytvoření objednávky zákazníkem na zboží vedené jako „skladem“ je návrhem na uzavření kupní smlouvy vůči Prodávajícímu. Užití ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se vylučuje. Prodávající potvrdí zákazníkovi přijetí objednávky elektronickou poštou na emailovou adresu zákazníka uvedenou ve vytvořené objednávce. Nedoručení potvrzení objednávky zákazníkovi nejpozději do 3 pracovních dnů se považuje za odmítnutí návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany Prodávajícího. Dojde-li však v takovém případě k odeslání zboží prodávajícím a k jeho převzetím zákazníkem, je kupní smlouva uzavřena převzetím zboží. Kupní smlouva je uzavřena akceptací objednávky zboží vytvořené zákazníkem ze strany Prodávajícího.
    4. V případě odeslání objednávky na zboží, které je označeno jako „Není skladem“ nebo na zboží, k jehož vyprodání dojte do potvrzení objednávky Prodávajícím, se jedná o poptávku koupě zboží zákazníkem. K uzavření kupní smlouvy v tomto případě dojde až akceptací Prodávajícím zaslané cenové nabídky a dodacích podmínek ze strany zákazníka.
    5. Veškeré údaje a informace uvedené zákazníkem v poznámkách k objednávce či v přiloženém datovém souboru se stávají součástí smlouvy, jen jsou-li výslovně odsouhlaseny Prodávajícím jejich akceptací. Platí vyvratitelná domněnka, že nejsou-li uvedené údaje a informace Prodávajícím odsouhlaseny do 5 pracovních dnů, má se za to, že s nimi nesouhlasí.
    6. Bez ohledu na zákazníkem zvolený způsob platby kupní ceny zboží je Prodávající oprávněn před započetím plnění žádat po zákazníkovi zaplacení zálohy až ve výši 100% kupní ceny objednaného zboží, jestliže je zákazník nespolehlivým plátcem DPH, má vůči Prodávajícímu závazky po splatnosti, objednané zboží musí být upraveno dle potřeb zákazníka (např. nutnost dělení z hutního materiálu, profilování plechů, zakázkové ohýbání hutního materiálu, dodání plechových krytin dle specifik zákazníka) či objednané zboží není Prodávajícím vzhledem k množství, hmotnosti či provedení drženo skladem. O dobu do zaplacení zálohy kupní ceny zákazníkem se prodlužuje lhůta Prodávajícího k odeslání zboží.
    7. Uzavřením kupní smlouvy se Prodávající zavazuje, že zákazníkovi odevzdá zboží, které je předmětem koupě, a umožní mu z němu nabýt vlastnické právo, a zákazník se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí Prodávajícímu kupní cenu včetně souvisejících nákladů na jeho dodání a nákladů spojených se zvoleným způsobem platby.
  5. Platební a dodací podmínky
    1. Kupní cena zboží je cenou uvedenou u vybraného zboží v okamžiku vytvoření objednávky za předpokladu následného uzavření kupní smlouvy. Kupní cena zboží se týká jen množství, které je uvedeno jako „skladem“ nebo v případě akčních cen jen zboží nebo množství či časového úseku, který je dle zobrazeného údaje Prodávajícím pro danou akci vyhrazen.
    2. V případě odeslání objednávky na zboží, které je označeno jako „Není skladem“ nebo na zboží, k jehož vyprodání dojte do potvrzení objednávky Prodávajícím, se jedná o poptávku koupě zboží zákazníkem, jehož kupní cena uvedená v katalogu rozhraní internetového obchodu není závazná a bude závazně určena až zákazníkovou akceptací cenové nabídky zaslané mu ze strany Prodávajícího.
    3. Prodávající nabízí tyto způsoby zaplacení kupní ceny:
      • Platba předem – Kupující se zavazuje zaplatit Prodávajícímu zálohu kupní ceny zboží ve výši 100% splatné předem na základě zálohové faktury, kterou Prodávající vystaví a zašle zákazníkovi. Zákazník provede platbu poukázáním částky kupní ceny na bankovní účet uvedený v zálohové faktuře nebo na tento účet složí částku kupní ceny v hotovosti.
      • Platba v hotovosti – Kupující zaplatí kupní cenu zboží v hotovosti v provozovně Prodávajícího obci Robčice či v Horšovském Týně, podle zvoleného místa převzetí zboží.
      • Platba dobírkou – Kupní cenu zboží může zákazník zaplatit dobírkou tak, že ji uhradí při převzetí zboží osobě provádějící dobírkovou službu. Náklady dobírkové služby hradí zákazník a jsou vyčísleny v sekci „Shrnutí objednávky“ v objednávkovém cyklu.
    4. Okamžikem zaplacení kupní ceny zboží je okamžik jejího připsání na bankovní účet Prodávajícího či okamžik převzetí hotovosti u Prodávajícího či u osoby provádějící dobírkovou službu.
    5. Vlastnické právo k zakoupenému zboží zákazník nabyde jeho převzetím či úplným zaplacením jeho kupní ceny podle toho, která skutečnost nastane později.
    6. Pokud zákazník nezvolí osobní převzetí zboží v provozovně Prodávajícího a zvolí přepravu zboží do místa určení, zajistí tuto přepravu Prodávající sám nebo ji zajistí prostřednictvím dopravce. Cena dopravy je zákazníkovi vyčíslena na konci objednávkového cyklu v sekci „Shrnutí objednávky“. Osobní převzetí zboží ve sjednaném místě je zákazník povinen realizovat do 14 dnů od obdržení oznámení Prodávajícího o připravenosti k předání zboží.
    7. Prodávající se zavazuje zákazníkovi předat zboží, jakož i doklady, které se ke zboží vztahují způsobem dle zákazníkem zvolené formy jeho převzetí a umožní zákazníkovi nabýt ke zboží vlastnické právo dle těchto VOP.
    8. Prodávající za přípravu zboží k dopravě účtuje manipulační poplatek-balné ve výši 100,-Kč a pokud jeho délka přesáhne 3,5 m délky činí poplatek 300,-Kč vzhledem k náročnosti přípravy dopravy zboží. Prodávající bude dodávat zboží v obalech odpovídajících jeho povaze. Prodávající zajišťuje dopravu jen v rámci území České republiky.
    9. Není-li se zákazníkem sjednáno jinak, při doručování zboží vedeného jako „skladem“ Prodávající zajistí jeho předání zákazníkovi do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy a zaplacení vystavené zálohové faktury, je-li zvolena platba předem. V případě poptání zboží vedeného jako „Není skladem“ bude zákazník informován o jeho ceně a době doručení Prodávajícím po ověření dostupnosti zboží u výrobce či prodejce.
    10. V případě dopravy zboží je povinnost Prodávajícího předat zákazníkovi zboží splněna jeho předáním zákazníkovi ze strany osoby provádějící přepravu. Zákazník je na žádost povinen písemně potvrdit převzetí zboží osobě pověřené jeho dopravou (např. podpisem dodacího listu). Určí-li však dopravce zákazník, je povinnost Prodávajícího k předání zboží splněna okamžikem jeho předáním tomuto dopravci. Okamžikem splnění povinnosti Prodávajícího k předání zboží přechází na zákazníka nebezpečí vzniku škody na zboží. Je-li zákazník v prodlení s převzetím zboží a není-li ujednáno jeho náhradní doručení, splní Prodávající povinnost předat zákazníkovi zboží tím, že mu umožní s ním nakládat ve své provozovně v obci Robčice (okr. Plzeň-jih), o čemž zákazníka vyrozumí.
    11. Při přepravě zboží Prodávající vyrozumí zákazníka sám nebo prostřednictvím dopravce alespoň 1 pracovní den předem o datu jeho doručení, kdy je zákazník povinen v místě doručení v uvedený termín zajistit osobně nebo prostřednictvím pověřené osoby převzetí zboží, jinak zákazník odpovídá Prodávajícímu za škodu způsobenou nesplněním této povinnosti (tj. zejména náklady marné dopravy). Informaci o osobě oprávněné k převzetí zboží je zákazník povinen písemně sdělit Prodávajícímu nejpozději 1hodinu před jeho doručením, jinak platí, že osoba nacházející se v místě a čase doručení a prohlašující oprávněnost k převzetí zboží, jedná jménem zákazníka a je oprávněna zboží převzít, prohlédnout a uplatnit případné zjištěné vady.
    12. Za uskladnění zboží, s jehož převzetím je zákazník v prodlení, je Prodávající oprávněn požadovat po zákazníkovi peněžitou úhradu ve výši 0,2 % z kupní ceny zboží bez DPH za každý započatý den trvání prodlení.
    13. Pokud nastanou okolnosti tzv. vyšší moci bránící Prodávajícímu ve splnění povinnosti předat zboží zákazníkovi, které nastaly nezávisle na jeho vůli a nemohly jím být odvráceny, prodlužuje se lhůta dodání zboží o dobu, po kterou tyto okolnosti trvaly.
  6. Práva z vadného plnění, reklamace
    1. Postup a nároky zákazníka při vadném plnění z uzavřené kupní smlouvy jsou blíže uvedeny v Reklamačním řádu , který je nedílnou součástí VOP.
  7. Odstoupení od smlouvy
    1. Prodávající i zákazník jsou oprávněni od uzavřené kupní smlouvy odstoupit, poruší-li druhá smluvní strana své povinnosti podstatným způsobem. Porušení povinností podstatným způsobem je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
    2. Zákazník-spotřebitel má právo na odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným Prodávajícímu ( např. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím elektronické pošty). Pro odstoupení od smlouvy může zákazník-spotřebitel použít „Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy“, není to však jeho povinností. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy končí uplynutím 14 dnů ode dne, kdy zákazník-spotřebitel nebo jím určená osoba převezme zboží od osoby provádějící jeho přepravu, nebo:
      1. a) poslední kus zboží, objedná-li zákazník-spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,
      2. b) poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí,
      3. c) nebo první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
    3. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je dodržena, odešle-li jej zákazník-spotřebitel Prodávajícímu před jejím uplynutím.
    4. Zákazník-spotřebitel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na zboží vyrobené podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobené jeho osobním potřebám, nebo v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
    5. Zákazník je povinen, odstoupí-li od kupní smlouvy, zaslat zpět Prodávajícímu zboží nabyté na jejím základě na adresu uvedenou v dodacím listu nebo není-li dohodnuto jinak, je vrátit v provozovně Prodávajícího v obci Robčice (okr. Plzeň-jih) nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je zachována, pokud je zboží odesláno před jejím uplynutím. Náklady na vrácení zboží nese zákazník, a to i v případě, že zboží pro svou povahu nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou, kdy si výši nákladů s tím spojenou může zákazník zjistit např. u dopravce Toptrans EU, a.s. využívaného Prodávajícím či prostřednictvím kalkulační aplikace na internetové stránce www.toptrans.cz.
    6. Zákazník je povinen zboží zaslat zpět nebo vrátit kompletní včetně veškerého dodaného příslušenství a dokumentace, a to čisté, nepoškozené, s povrchovými ochrannými fóliemi, bylo-li jimi zboží opatřeno a pokud je to možné v původním balení, ve stavu, ve kterém jej sám převzal. Zákazník v případě odstoupení od smlouvy odpovídá za snížení hodnoty vráceného nebo zpět zaslaného zboží, ke kterému došlo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě vrácení poškozeného či nekompletního zboží Prodávající započte z toho vzniklý nárok na náhradu škody vůči kupní ceně zboží, kterou požaduje zákazník vrátit.
    7. Prodávající v případě odstoupení zákazníka-spotřebitele od smlouvy vrátí zákazníkovi do 14 dnů peněžitá plnění, které obdržel na jejím základě včetně nákladů na dopravu zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nebude-li dohodnuto jinak, vrátí Prodávající zákazníkovi-spotřebiteli obdržená peněžitá plnění stejným způsobem, jakým je obdržel. Prodávající však není povinen vrátit zákazníkovi obdržené peněžité plnění dříve, než mu zákazník vrátí zakoupené zboží nebo neprokáže, že zboží již odeslal zpět podle toho, co nastane dříve.
  8. Ochrana osobních údajů
    1. Prodávající je při své činnosti spočívající v nákupu a prodeji zboží nucen zpracovávat osobní údaje zákazníků – fyzických osob a v důsledku toho je jako správce osobních údajů povinen tyto osobní údaje zabezpečit a chránit. Prodávající neposkytne osobní údaje zákazníka třetím osobám, pokud mu takovou povinnost nebude ukládat zákon nebo to nebude nezbytné ke splnění smluvní povinnosti Prodávajícího. Zákazník bere na vědomí, že je nezbytné poskytnout jeho osobní údaje dopravci pro realizaci dodání zboží do místa doručení, smluvnímu partnerovi Prodávajícího, jde-li o dodání zboží, které je nutné takovou osobou vyrobit či upravit dle požadavků zákazníka, smluvnímu partnerovi zajišťujícímu technický provoz rozhraní internetového obchodu, smluvnímu partnerovi zajišťujícímu opravu zboží v případě záručního či pozáručního servisu nebo případně nabyvateli splatné pohledávky vůči zákazníkovi, je-li mu taková pohledávka postupována.
    2. V souladu se zákonem má zákazník-fyzická osoba právo:
      • Požadovat umožnění přístupu k osobním údajům.
      • Požadovat opravu zpracovávaných osobních údajů.
      • Požadovat výmaz osobních údajů nebo omezení jejich zpracování.
      • Podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz ).
      • Právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů.
      • Právo vznést námitku proti zpřístupnění nebo uveřejnění osobních údajů.
    3. Právo Prodávajícího ke zpracování osobních údajů vyplývá z čl. 6 obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) 2016/679 takto:
      • subjekt údajů (zákazník-fyzický osoba) udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů;
      • zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník jako fyzická osoba, nebo za účelem přijetí opatření na jeho žádost před uzavřením smlouvy;
      • zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje;
      • zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů správce nebo třetí strany kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody zákazníka vyžadující ochranu osobních údajů.
    4. Osobní údaje nezbytné pro splnění smlouvy nebo ochrany oprávněných zájmů Prodávajícího , které bude Prodávající zpracovávat jsou:
      • jméno a příjmení zákazníka-fyzické osoby (tyto osobní údaje jsou nezbytné k identifikaci zákazníka-fyzické osoby jako smluvní strany);
      • trvalá a doručovací adresa (je-li odlišná od trvalé adresy, jsou nutné k realizaci doručování zboží, zasílání dokumentů ke zboží či písemností vztahujících se k závazkům z uzavřené smlouvy);
      • telefonní číslo a email zákazníka ( kupní smlouva je mezi stranami uzavírána prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, kdy jsou údaje nezbytné zejména k zasílání potvrzení objednávky vystavené zákazníkem, vyrozumění o termínu a čase dodání zboží, upřesnění vlastností zboží upravovaného či vyráběného dle specifikací zákazníka, zasílání nabídek zboží poptávaného zákazníkem, k vyřizování reklamací).
    5. Odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů není dotčena oprávněnost jejich zpracování vycházející ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním nebo vycházející z přímo zákona.
    6. Osobní údaje budou zpracovávány jen po dobu nezbytně nutnou závisející na konkrétním účelu zpracování, avšak ne kratší než 3 roky. U daňových dokladů je zákonnou povinností Prodávajícího tyto uchovat po dobu 10 let.
    7. Při zpracování osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, na jehož základě by byly činěny úkony či rozhodnutí, jejichž obsahem by byl zásah do práv či oprávněných zájmů osob.
    8. Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies v jeho počítači. Chce-li zákazník odstranit některé soubory cookies, které jsou už v jeho zařízení uložené, postupuje podle návodu v nastaveních jeho internetového prohlížeče, kde najde pokyny o způsobu vyhledání souborů, nebo adresáře, do kterého se soubory cookies ukládají a pokyny o způsobu jejích výmazu.
  9. Závěrečná ustanovení
    1. Uzavřená smlouva je Prodávajícím archivována v interním systému nejméně po dobu vyžadovanou právními předpisy a Prodávající k ní na základě dohody umožní zákazníkovi přístup.
    2. Zákazník souhlasí s doručováním písemností na elektronickou adresu jím uvedenou ve vystavené objednávce.
    3. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních.
    4. Práva a povinnosti Prodávajícího a zákazníka-spotřebitele nebo zákazníka-podnikatele neupravená VOP se řídí příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
    5. Přílohu a nedílnou součást VOP tvoří Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy a Reklamační řád, které si zákazník zobrazí prostřednictvím níže uvedených hypertextových odkazů a taktéž jsou přístupné v zápatí zobrazené stránky rozhraní internetového obchodu.
    6. Tyto obchodní podmínky Prodávajícího platí ve znění zveřejněném v rozhraní internetového obchodu od 5.9.2024, a to až do vydání jejich nového znění.