Cena přepravy zboží je závislá na hmotnosti zásilky a rozměru zásilky. Konečná cena přepravy je vyčíslena po výběru požadovaného zboží a kliknutí na políčko .připravit objednávku . Pro výpočet ceny přepravy je nutné vyplnit fakturační adresu a dodací adresu a kliknout na políčko odeslat. Zobrazí se celá připravená objednávka, kterou si můžete zkontrolovat. Do pole ohraničeného rámečkem je možné připsat poznámku. Objednávka nám je zaslána až po kliknutí na políčko objednat !!! Ještě před realizací objednávky Vám zašleme nabídku k odsouhlasení. Teprve po Vašem potvrzení je považována objednávka za závaznou a předána k vyřízení. Pokud jste tedy kliknuli na tlačítko "objednat" omylem, lze telefonicky nebo e-mailem objednávku zrušit. Pokud byste objednávku nezrušili, nemusíte se ani v tomto případě obávat, že bude zboží dodáno bez Vašeho odsouhlasení.
Před objednáním si můžete v klidu rozmyslet, zda cenu dopravy, která vychází z cen nejvýhodnějšího přepravce (v závislosti na váze zboží a vzdálenosti přepravy), budete akceptovat a zboží objednáte. Můžete se rozhodnout, zda je výhodnější objednat zboží z pohodlí domova během několika málo minut se znalostí všech nákladů na pořízení zboží nebo podstoupit hledání stejného sortimentu ve Vašem okolí, zajišťování vhodného přepravního prostředku či přepravce, zajištění zabalení zboží ( přeprava žlabů délek 4, 5, 6 m nebo svodů délek 3 a 4 m není jednoduchá ) apod. A porovnáte - li náklady na pohonné hmoty nebo náklady na Vámi objednaného přepravce, dále cenu zboží, kvalitu, šíři sortimentu a další aspekty, zjistíte, že i okapy a další klempířské zboží lze v našem e-shopu koupit prostřednictvím internetu výhodně. Široký sortiment druhů, rozměrů i barevných provedení dodáváme z našich skladů, méně obvyklé druhy, rozměry nebo barvy objednáváme u výrobce - zboží doplňujeme zpravidla 1 x týdně, v sezóně 2x týdně.
Pokud se rozhodnete zboží u nás objednat, chceme upozornit na nutnost pečlivého přebírání zboží, tj. rozbalení a zkontrolování dříve, než podepíšete jeho převzetí. Při překládání a manipulaci u přepravce mohou vzniknout (zejména u delších zásilek jako např. u žlabů nebo svodů delších než 3 m) promáčknutí, odření laku apod., které nejsou v zabaleném stavu většinou patrné. Pokud přijde zboží poškozené, je nutné rozsah poškození zaznamenat do dokladů dopravce. V takovém případě můžeme , pokud budete poškozené zboží reklamovat, následně uplatnit náhradu škody na dopravci a na jeho náklady zaslat náhradní zboží. Není-li možné z nějakých důvodů zásilku před převzetím rozbalit a zkontrolovat (například dopravce nechce počkat apod.), zapište při převzetí zboží převzal "s výhradou možnosti poškození při přepravě". Pokud potvrdíte, že jste zboží převzali nepoškozené, reklamaci přepravce neuzná a ani my nemůžeme nést náklady na škody způsobené v průběhu přepravy.